Svisch!!!

2011-04-28 / 13:59:27

Mouzie med stora våryran <3







Mumin han kan våryra han också :) (men risken finns att man får bära hem honom efteråt;)



/Jill

Påsk och annat

2011-04-23 / 20:49:20
Här har det firats påsk i flera dagar. Massor med god mat och trevliga matgäster :D
Vädret har varit strålande och hundarna har samsats alla 13 :p
Svenssons vovvar har också varit här och firat påsk.



Ingen har tid att kolla in kameran... alla bara vräker i sig *fnissar*




Underbart kul att se att Bambi fortfarande är pigg och glad.
Hon är ju trots allt 14 år :)
Här har hon fått span på grannens katt Ebba, den skulle hon gärna sätta tänderna i





Haha Tilde får hålla i henne lite i halvbandet för hon var på väg upp på fönsterbrädan för att få fatt på katten.



Glad Påsk!!
Har Lucas och Tilde varit ute och önskat folk i Tierp. Oj oj oj vad med godis dom fick!!





Glad påsk alla vänner där ute <3

En så'n dag idag...

2011-04-18 / 14:23:46

Vår!!

2011-04-14 / 20:29:32


Vår vår strålande våååår <3




Nu är det gött och vara en soldyrkare

Isabella den stora och snälla :)

2011-04-11 / 09:18:00


Yrla Lucas och Isabella <3

Fabian <3

2011-04-09 / 13:04:46
Får jag lov att presentera världens sötaste Fabian.
Mitt brorsbarn :)




Här är han tillsammans med Tilde och Norpan.
Kusinmys <3




Lucas som alltid har önskat sig en lillebror kände sig väldigt vuxen och tog sitt ansvar som kusin på största allvar





Fabbe





Yrla, Nasse, morfar Staffan och morbror Edwin






Tilde <3




Konstigt att jag faktiskt har fått bilder på människor och i vissa fall till och med utan en enda hund på bilden :P


Puss puss från stolt faster :)

Inga ord behövs..

2011-04-07 / 12:18:32

Kan inte hålla mig

2011-04-05 / 16:55:40
Jag har varit på kurs i helgen och under tiden har Evelin och Yrla pysslat lite ;)
Jag hade en önskan till Evelin att hon skulle filma Petter när han springer omkring som en lycklig liten skit som jag sedan skulle sätta ut på min blogg när H-kullen fyller 3 i maj...

Meen jag KAN inte hålla mig!!

Så håll till godo




Underbaraste ungar Evelin och Yrla <3 Jag blev så glad och rörd av filmen till Petters ära.
Jag kan inte sluta titta på den.


Jill/
Petters stolta uppfödare

Vackra bilder på vacker hund

2011-04-04 / 13:08:47



Tack för magiska bilder Tina <3





"Mouzie"
Mehr Angiz Sahira Nasin





Min snuttefilt i svåra tidet....
Mitt plåster när hjärtat svider.



Panter-tanter <3

2011-04-03 / 15:00:31



Abu Baqr´s Ba hosh  & Abu Baqr`s Bamdad Bejad


GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!


"Homsan" och "Bambi" fyller hela fjorton år idag :)





Och så mitt i all sorg finns glädje trots allt

2011-04-01 / 12:01:28


GRATTIS Mumin på din 10 årsdag!!

"Vem viftar på svansen i barfotadansen... Jo Muuuumin"





Grattis ALLA i D-kullen på Er stora dag. Hoppas det bjuds på något riktigt mumsigt.
Mumin önskar sig pannkakor med grädde utan sylt.

En extra speciell grattis hälsning till Shelby i Skövde för att du är extra extra speciell för oss <3





Abu Baqr´s Durbin Dustar
(fjärskådande vän)






Jill