Vinterlek

2011-02-07 / 20:03:43


Norpan Nasse och Halvan leker vilda lekar i snön. Kolla in Norpans vackra leende :p





Svarte Petter är snabb som vinden och älskar att rusa runt i djupsnön. Och alla som har träffat Petter vet ju att all snö är djup för honom ;)




Kul att djuren har det mysigt i snön. Själv skulle jag helst lägga mig under mitt duntäcke och käka godis tills våren var här igen. Då skulle jag rulla ut som en nöjd tjock boll och lägga mig i en solstol och njuta av dom värmande solstrålarna och sakta tina upp till liv igen.


/Jill




Kommentarer
Postat av: Nordsvensk yrla

lee mot världen så leer den tillbaka norpan

2011-02-07 / 20:16:00
URL: http://yrlaslya.webblogg.se/
Postat av: Tina

Men herre gud :O

Har ni så mycket snö kvar??



Då fårstår jag att du är avis på min barmark, fast, det blir finare foton i snön än i leråker ;)



<3

2011-02-07 / 21:03:33
URL: http://scalacaelis.com
Postat av: amanda

ja gud va skönt att bara sätta sig i en solstol och bara njuta av den varma luften <333

men men våren e ju här snart mmen först måste den dumma snön smälta och det kan ta tid eftersom att den e väldigt tjock <333

2011-02-07 / 21:29:05
Postat av: amanda

ja gud va skönt att bara sätta sig i en solstol och bara njuta av den varma luften <333

men men våren e ju här snart mmen först måste den dumma snön smälta och det kan ta tid eftersom att den e väldigt tjock <333

2011-02-07 / 21:29:29
Postat av: Evelin

Ja nu vill vi har värme minsann!

2011-02-07 / 22:27:03
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback