Jobba jobba hela sommaren lång

2011-07-02 / 23:40:04
Jag gissar att jag ska vara glad och lycklig för att jag har ett eller rättare sagt tre jobb att gå till just nu.
Visst är jag tacksam för det men jag kan inte låta bli att misströsta lite när jag med ett öga på kalendern och andra på den snabbt växande gräsmattan konstaterar att det redan är Juli månad...

Pjuuh så fort sommaren fladdrar förbi :/ Och jag som hatar höst och vinter skulle ju verkligen behöva suga åt mig sommar och fågelkvitter och sol sol sol.

Jag har haft turen att få ett vikariera som beroendeterapeut och ett vik som personlig assistent dag och ett vik som personlig assistent natt. Det kan bli lite knökigt att få ihop dagarna och nätternas timmar med dom 24 man har att hushålla med under ett dygn :p Jaja färdig ömkat nu :) på onsdag är jag ledig ♥



Några bilder på mina vardagshjältar och glädjespridare...



Mera glädje...



Lilla solstrålen...



tre av många ♥ i mitt liv




Kommentarer
Postat av: Nordsvensk yrla

det är bara att säga till om du vill ha hjälp med nått <3

2011-07-03 / 17:20:03
URL: http://yrlaslya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback