Pjuuuuh!!

2011-05-05 / 21:37:06
Förvirringen är ett faktum...
Jag glömmer kontokorts nummer, glömmer bort lösenord till blogg, glömmer bort vad jag ska ha sekunden efter att jag sträckt mig för att ta vaniljvisp från hyllan i affären, glömmer flera gånger på en och samma dag att köpa hundmat ^^ Hur är det möjligt? Senil på riktigt kanske :/

Nu kommer jag iaf in här och kan fortsätta blogga igen, och det beror inte på att jag har fått tillbaka minnet utan det beror på att Yrla är så smart ibland <3





H-kullen har fyllt tre år och jag hoppas att alla "H-familjer" mös extra mycket igår.
Jag kom faktiskt ihåg Er allihopa men kunde inte komma in på bloggen :/

Vår egen "H-hund" Petter firades med besök av bla en söt prickig salukitös med familj och med smörgåstårta.

Den här kullen ligger extra nära hjärtat, det känns lite magiskt att alla nu är tre år.






Jag kommer att nu inom två veckor få träffa en hel skrälldus av "valpar" till mig.
Damon och Humle nu i helgen i Stockholm på salukifestivalen :)
Myran och Hambazi och ebony och bonus-"valpen" Beauty i Halmstad helgen därpå.
Jag kommer att bo tillsammans med Shelby och Sally.
Zudden och hans töser kommer att bo på samma ställe.

-Ah det kommer bara att bli såå underbart


Kram från en förvirrad med förväntansfull Jill

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hörru!! Du glömde 2 som du kommer att träffa nu till helgen.Framför allt en som du sällan träffar FARUY...o sen SArif. Sen kommer ju Lakke att åka med oss ner till Ljungbyhed nästa helg. fnisss hi hi hi

2011-05-06 / 09:47:35
URL: http://www.gunneltjader.se
Postat av: Hitomi

Myran och Hambazi firade sin 3 årsdag med att börja löpa! Lilla Myran är det extra kul för det är kvitto på att hon är en helt normal och fin Salukitjej och allt funkar precis som det ska :)

Hoppas lilla Petter inte får dåndimpen på kuppen, för Beauty har också börjat löpa!!

2011-05-09 / 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback