Lördag och allt är stilla...

2012-02-11 / 21:09:01
...allt utom min arga mage som inte vill sluta må illa :(

I morgon är en STOR dag :) Jag ska hämta ut mina första glasögon.
Ser fram emot det som tusan, äntligen kommer jag att kunna läsa och klippa vavvaklor
och annat pillergöra
Coolt :D

Vår flock har ju utökats lite igen...
Vi har nu två hästar och lika många hundar som vanligt ( = MÅNGA) plus två valpar som "blivit" kvar.

Bild på eftersläntrarna




Våra underbara hästar ♥
Från vänstar Isabella, Pokkadis och så har lilla "Bertil" smugit sig med på bilden.
Bertil är inte vår men Isabella och Pokkadis är extramammor till honom.




Lite rörigt inlägg idag men bättre röra än tomt och tyst och kallt :p


Här får ni en mobil bild på Pokkadis (tjockadis) precis
innan vi ska ut och tölt träna. Hon (och jag) börjar
bli riktigt duktiga på det nu :)





Så :) Nu ska jag slåss med ungarna i soffan...
Lördagsmys :p

Kommentarer
Postat av: Hitomi

Lyckost dig, så fint med en töltare! För en som "bara" ägt halvblod blev helt frälst första gången jag red Islandshästar. De är bäst! Stålben, snacka om 4-hjulsdrift (halvbloden blev halta bara de såg sten), stålpsyke, står emot älgar i skogen, stålmagar och supermysiga!

Hoppas magen snart blir bättre.

Kram

2012-02-16 / 13:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback