Hur blev det nu då?!

2011-02-11 / 12:35:17
Ja med våren alltså, hur blev det med den?  När jag vaknade i morse var hela Tierp insnöad. Inte insnöad som Tierp är alla årstider utan snö insnöad ;)
Stackars Spookgubben tog sig inte ut genom vallen som hade lagt sig för terrassöppningen. Pinsamt att ligga där och kräla. Pirottorna (chihuahuadjuren) fick vänta tills jag hade skottat innan dom fick eller blev utkastade i snön för att göra morgontoalett.

Jag fick lova Spook att inte dela med mig av dom pinsamma bilderna på honom så det får bli Petter och Mouzie som illustrerar dagens ickevårväder :)





Kängu och Ru ;)



Någon som är sugen på en fika på altanen? Burrrr



Kommentarer
Postat av: manda

hoppas att all denna jävl snö försvinner snart :)

då kanske man kan fika på den sköna altanen <33

2011-02-12 / 19:38:00
Postat av: Tina

Vi fikar helst i köket när vi kommer tror jag ;)

2011-02-16 / 19:21:40
URL: http://scalacaelis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback