I min bubbla

2011-02-09 / 14:38:28
Den här bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord och under jord och över himmel.
Det som råkar bubbla upp ska det bladdras och visas bilder om :) En typisk egoblogg som inte kommer ta hänsyn till andras önskemål  men som dock mot bra betalning kan tänkas blogga önskeämnen :p
Jag har en "död" blogg på  www.lupuslya.se  Det blev knas med mina bilder där, dom ville inte uppföra sig som jag sa att dom skulle så jag tröttnade på bloggandet :(
Men nu är jag tillbaka med "I min bubbla" och ingenting ska få stoppa eller hindra mig.




Om det skulle vara så att Ni tycker detta är en väldigt fin design på denna blogg så vet jag vem ni kan prata med för att få en minst lika fin Ni också ;) Tjoa till bara så skickar jag Er till Evelin <3

Håll i hatten
/Jill

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men alltså,hur SÖT kan man vara : )

2011-02-10 / 15:34:09
Postat av: Julia

Åh, jag fick en spontan tanke på filifjonkan i sagan om mumintrollen när jag såg denna bilden av henne!



Vad vackra hundar du har, jag har alltid varit svag för salukis och afghaner från det att man varit mindre och varit mycket på hundutställningar, de rör sig så vackert.. Själv har vi uppfödning av Whippet i familjen :)

2011-02-11 / 20:05:40
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback