Skit årstid :p

2011-09-27 / 16:16:53



Men sommaren är vacker även när den sakta dör bort och förmultnar.



Spook älskar förmultnade saker så han stortrivs :p



Jag har hört att det finns svamp i skogen, gula ljuvliga kantareller hörde jag.
Jag tror jag såg en "guling" här om dagen när jag och kärsate Loppan galopperade fram bland löven i skogen.
Det kan ha varit ett knallgult löv också, kanske mest troligt när jag tänker efter.



Tacksam för att det finns raggsockor och en underbar familj, mina kära hundar och snabba hästar att värma sig och glömma eller gömma sig med/hos ibland ♥



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Goa mysiga Jill!!!!!

2011-09-27 / 22:17:50
Postat av: Hitomi

Helt underbart vacker bild på Yrla och Spook! Känner sån samhörighet och kärlek i bilden. Finns kanske fler fototävlingar ni kan vinna :)

Kram

2011-09-29 / 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din härliga kommentar:

Trackback